Sayfalar

Taylor Rochestie


Bir türlü ısınamamıştım bu beyaz Amerkalıya. Sezon başında, Eurochallenge F4 MVP'si etiketi ile geldi ama etiketin kaynağı çok etkileyici bir kaynak değildi. Ne savunma anlamında ne de hücum anlamında ihtiyaçlarımızı karşılayabildi. Arada parladığı maçlar oluyordu ama istikrar yoktu. Maçları -0- (sıfır) asistle bitiren bir point guarddı Rochestie. Jerry Johnson transferi ile de Galatasaray macerasının sona yaklaştığı ortadaydı. Basket Dergisi'nin haberine göre yollarımızı ayırmışız. Bugüne kadarki iyi niyetli mücadelesi ve katkılarından dolayı teşekkür ediyorum kendisine. Umarım bir sonraki durağı eski performansına dönebileceği bir yer olur. Yolun açık olsun Rochestie...

6 yorum:

HotSauce21 dedi ki...

abi ne geldiyse beyaz amerikalılardan geldi başımıza. naumoski sonrası chris chorciani, bu yıl wişne ve rochestie. keşke jerry jhonson yada rochestie değil oyuna hükmedebilecek ii bi amerikalı zenci bulabilseydik. bak elin mersin mccalebb'i çekti çıkardı, herif avrupayı sallıo.

tillwedobetter dedi ki...

Ben şahsen 1 numara pozisyonunda ABD'li sevmiyorum. Ne varsa eski Yugoslavya'da var. Oralardan çekip çıkarmak lazım gencinden bi tane :)

HotSauce21 dedi ki...

abi ülker'in çakma sponsor olduğu ortamda fener ukic'i kaparken biz ancak 3. sınıf amerikalıları yada çakma yugoplastika guardlarınız alırız abi.

tillwedobetter dedi ki...

bu sene bitiyor kahvecinin sponsorluğu, seneye inşallah orijinalinden bi sponsorla, adam gibi transferler yaparız.

HotSauce21 dedi ki...

inşallah abi, milletin aslan payını aldığı sponsorluk sisteminde bizimkilein çakma sponsorlukla başarı beklemesi ne büyük rezillik. artık telekom mu kim olursa olsun da düzgün bi sponsorumuz olsun arkadaş

tillwedobetter dedi ki...

Benim bu yönetimden çok umudum yok ama bekleyip görelim bakalım.

Related Posts with Thumbnails