Sayfalar

Efes Pilsen - Real Madrid Maça Doğru


Malesef yine geç kaldım yazı için. Bu akşam maçı bize Thisisthebesttillwedobetter takip edicek ve yazıcak. Öncelikle kötü bir haber aldım ama doğruluğunu kesinleştiremedim, Igor Rakocevic'in bu maçta rahatsızlığı sebebiyle oynamama ihtimali varmış. Eğer bu olursa Efes Pilsen adına gerçekten kötü olur zira Rakocevic çoğu zaman sistemi bozan gibi gözükse de, takımdaki en net en keskin skorer.

İki hafta önceki maçı Efes Pilsen adeta hediye etti rakibine. Bu demek değil ki, Real Madrid haketmedi. Onlar daha çok istedi, daha çok mücadele etti ve maçı koparıp aldı Efes'in elinden. Gerek normal süre, gerekse uzatmaların sonunda avuçlarımızın içinde olan maç; son toplardaki tercih hataları yüzünden rakibe gitti. Sağlık olsun, bugün kazanır telafi ederiz. Yani ben öyle umut ediyorum. Son Türkiye Kupasındaki Beşiktaş Cola Turka maçını saymazsak Efes Pilsen 2 aydır muazzam basketbol oynuyor. Saha içersinde çok iyi yardımlaşıyorlar, pick n roll savunması çok iyi durumda ve herşeyden önemlisi tam takım gibi hareket ediyorlar. Bu akşam da bu özelliklerini tekrar sahaya yansıtıp kazanacağını düşünüyorum Efes Pilsen'li oyuncuların. Çok mücadele etmeli ve asla yılmamalıyız. En önemli konu reboundlar, bu konuda mutlaka kısalar yardım etmeli ve ekstra çaba sarfetmeliyiz.

Rakocevic yoksa, işler çok zorlaşır. Pota altını da ilk maça göre daha fazla kullanmak zorundayız. Bu maçtan çok umutluyum. Efes Pilsen'in kazanıp liderliğe yükseleceğini düşünüyorum. İlk maçta fazla faydalanamadığımız; Nachbar, Vujcic gibi oyuncularımızdan ekstra katkılar bekliyorum. Umarım beni yanıltmazlar.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails