Sayfalar

Galatasaray 0 - 2 Manisaspor


Rijkaard'ın gönderildiği dönemde Galatasaray'la adı anılan ancak taraftar tarafından beğenilmeyen Hikmet Karaman bu maça ekstra bir motivasyonla çıkmıştı belli ki. Galatasaray'ı yenip kapak takma niyetindeydi belki ama o kapak bize uymaz Hikmetim. Ağzınla kuş tutsan olmaz o iş.

Maçla ilgili yazacak ne var diye bakıyorum da; maçın başında Kewell ve Pino'nun yanlış şut tercihleri ile harcanan hücumlar, Servet'in kendisine güvenildiği halde oynayamaması ve artık sorunun Rijkaard ya da önceki kovulanlar olmadığının yavaş yavaş anlaşılıyor olması dışında kayda değer bir şey göremiyorum. Tribünlerin 80 dakika boyunca bayık bayık ninni söylemesinin ardından son 10 dakika hak edenlere protesto göstermesi ise ayrı bir ilginç nokta benim için. Başkanın maçta olmamasına değinmiyorum bile.


Rijkaard kadro kalitesiz derken ona çemkirenler, şimdi Hagi aynı şeyi söylediğinde alkış tutuyorlar. Bu nasıl bir iki yüzlülüktür, nasıl bir kişiliksizliktir anlamak güç. Ha Hagi'nin Rijkaard'dan farkı, bu karaktersiz futbolcuların oyununa gelmeyecek olması. Eylem planı kafasında hazır, uygulama zamanını öne çekebilir muhtemelen. Ben devre arasına kadar zaman vermiştim ama sanırım o kadar bile dayanamayacak bu şerefsizliğe.

Trabzon maçında tren kaçtı demiştim, artık uçağa da binsek trenden önce gidemeyiz varış noktasına. Bu aşamada hedef değiştirmek en mantıklısı olacak. Ziraat Türkiye Kupası önümüzdeki sene Türk Telekom Arena'da Avrupa Kupası maçı izleyebilmemiz için son şansımız. Yarım sezonluk ASY kombinemin galibiyet görememiş olmasına yanarken, bir de 1,5 sezonluk Aslantepe kombinemle Avrupa Kupası maçı izlyememeyi kaldıramam açıkçası.

Adnan Polat sıranın kendisine gelmekte olduğunun umarım farkındadır ve iş işten geçmeden (iş işten geçti mi yoksa?) yapılması gerekenleri yapmak için harekete geçer. Yoksa o çok övündüğü Türk Telekom Arena'a başkan olarak maç izleyemeyebilir bu gidişle.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Futbolcular Hagi'yi sevmiyor, o yüzden oynamıyora gelecek işin sonu. Hep aynı yorumlar. Değişmiyor işte, değişmez de. Mermerleşmiş düşüncelere sahip olanların anlamadığı da bu. Şu tabloda en eleştirilmeyecek kişiler teknik direktörler. İsmi ne olursa olsun.

Eline sağlık reyiz. İyice safları belirginleştirelim. Sonra kayma olmasın. Şebekeyiz ya.

tillwedobetter dedi ki...

Anlamazlar seth, anlatabilir miyiz onu da bilmiyorum. Yazıyoruz yazıyoruz ama havaya sanki.

Safımız belli, şebeke forever :))

Adsız dedi ki...

Anlatana kadar devam abi. Safımız belli hiç değilse, rüzgar gülü değiliz. Karma korkusuyla fikir yazamayıp palazlanınca aslan kesilenlerden değiliz.

Related Posts with Thumbnails