Sayfalar

Fenerbahçe 0 - 0 Galatasaray

Asıl maç yazısını Sorosçu Aslanlar'da yazdım, burayı da boşlamayalım di mi :)

Bir haftadır havalarda gezen Fenerbahçe camiasının ayaklarını yere bastıran maç oldu bu, uzatmanın son saniyesinde yere çakılacaklardı da, devre arasında hatim indiren Fenerlilerin imdadına iyi saatte olsunlar yetişti. Açık konuşmak gerekirse ben de çok umutlu değildim maçtan, maç öncesi yazımda da belirtmiştim. Ama Adnanların içini boşalttığını sandığım "Galatasaray adının olduğu her yerde  umut vardır." cümlesinin içinin boşalamayacağını gördüm.


Fenerium'da çıkan "Deja-vu" t-shirt'ü, iddaa'nın Galatasaray'a verdiği 4,20 oran ve Fenerbahçelilerin fark hesapları yapmaları belki de kamçıladı camiayı ve ters tepmesine neden oldu. 4,20 oranı duyduğumda, sırf bu oranın utancından oynarım ben olsam demiştim, ki futbolcular da ellerinden geleni yapıp, Kadıköy'den bir anlamda başı dik çıktılar. Beraberliğe seviniyorsunuz ezikliğine girmek istemiyorum, kırıcı olabilirim.


Dün Saraçoğlu'nda olan 2500 Galatasaraylı da üzerine düşeni fazlasıyla yaptı. Maçtan önce bik bik öten kuşlar maç sırasında "Sen var ya sen" dinlediler ve 2500 kişinin çektiği üçlüyü televizyondan duymamıza engel olamadılar. Her birinin teker teker ses tellerine sağlık. 

Pek maç yazısı gibi olmadı ki zaten o amaçla da başlamadım yazıya. Uyuyan dev uyandı gibi klişe bir son yapalım ama Yaralı Aslan'ın can havliyle attığı bir pençe de olabilir bu. Bekleyip görelim.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails