Sayfalar

2010 Dünya Basketbol Şampiyonası - Final Zamanı

Kerem'in maçı kazandıran turnikesi...
Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Turnuva ile ilgili anketimde en çok oyu alan iki takım finalde. Gerçekten anlıyorsunuz bu işten demek ki, hoşuma gitti bu :) Açıkçası ben A.B.D.'ye çok şans vermiyordum bu turnuvada, bana en büyük kapağı onlar taktı. 12 Dev Adam ise favorimdi, biraz duygusal bir tercih olsa da... Litvanya'dan yarı finalde A.B.D.'yi devirmesini bekliyordum. Özellikle Arjantin maçındaki performansları beni bu beklentiye itti ama A.B.D. karşısında aynı performansı gösteremediler. Arjantin maçının ilk yarısındaki efsane üçlük yüzdesi o maçta kalınca Litvanya en etkili silahını kullanamadı Amerika karşısında. Amerika da Durant'in 38 sayılık muhteşem performansı ile final biletini cebine koydu. 12 Dev Adam'a ise söyleyecek söz bulamıyorum, çünkü ne söylesem az. Porto Riko maçından sonra turnuvadaki en kötü ikinci performansa rağmen maçı kazanmasını bildiler. Özellikle, "hiç kafa kafaya maç oynamadılar", "maç sonu oynayamıyorlar" eleştirilerine en güzel cevabı verdiler. Turnuvada Amerika'yı yenecek tek ülke Türkiyedir tezinin ispatlanması için her şey hazır artık. Salonu dolduracak 17 bin taraftar ve ekran başında olacak 75 milyon Türk'ün duası ile A.B.D. de payına düşeni alacaktır. Şampiyon olamasalar bile Türkiye'ye yaşattıkları bu gurur her türlü övgünün üzerinde.

Eline sağlık 12 Dev Adam,
Bileğine sağlık 12 Dev Adam,
Yüreğine sağlık 12 Dev Adam...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails