Sayfalar

CBL ve Yeniden Parkelere Dönüş



CBL yani Corporate Basketball League, şirketlerin, çalışanları ile katıldığı bir basketbol ligi. Bir benzeri de Business League. CBL'ye olan özel ilgim ise bu sene şirket olarak bu ligi tercih ediyor olmamız. Şirket adı vermiyorum, reklam olmasın :)

CBL 2009-2010 sezonunda 10 takım ile oynandı Actavis, Anadolu Hayat Emeklilik, BP, Canon, Citibank, İstanbul Barosu, KPMG, Microsoft, Turkcell ve Vodafone mücadele etti ve şampiyon İstanbul Barosu oldu. (reklam olmasın diyen adama bak :)) Bu sene katılımcılar henüz açıklanmadı ama aldığım duyumlara göre Business League'den bu lige gelmek isteyen şirketler varmış, bu sene daha çetin bir lig olacak gibi.

Yıllar sonra parkelere dönüyor olmak ise benim için ayrı bir heyecan. Takım seçmeleri olacağını duyduğumda Antalya'dan tatilimi böldüm geldim, o kadar heyecanlıyım bu konuda. Antrenmanlar başladı, tempoya alışana kadar baya bir ağrı çekecek gibiyiz. Vücut ham, düzenli spor yapan biri olmama rağmen antrenmanlar haşat etti beni. Belgrad Ormanı'na krosa bile gittik. İddialıyız :)

Sezon boyunca maçları ve ligle ilgili olayları buradan yazmayı düşünüyorum. Takip etmek isteyen buyursun gelsin. ya da www.cbl.com.tr adresinden bilgilere ulaşsın.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails