Sayfalar

Sen de Şimdi Herkes Gibisin



Beni daha önce hiç yanıltmadın, bugün de yanıltmadığın için teşekkür ederim Arda. Galatasaray'ı kafanda bitirdiğin 2 senedir belliydi. Milli maçlarda coşup, Galatasaray forması altında dökülmenin başka bir izahı yoktu. Kaptanı olduğun takımı sattın, babam dediğin teknik direktörünü sattın, en önemlisi seni seven saf Galatasaray taraftarını sattın sen. Neyse ki ben seni sevmedim koca kafa, gidişin bana koymadı o yüzden. Bundan sonraki hayatın, o çok sevdiğin Emre Abi'n gibi olacak muhtemelen. TT Arena'da oynanacak bir milli maçta yuhalanırsan bugünleri hatırla, neden diye sormana gerek kalmaz.

Büyük usta Nazım Hikmet bu dizeleri senin için yazmış zamanında:

Büsbütün unuttum seni eminim
Maziye karıştı şimdi yeminim
Kalbimde senin için yok bile kinim
Bence sen de şimdi herkes gibisin

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails