Sayfalar

Benim İçin Futbol Bitmiştir Artık


Şike soruşturması başladığından beri bir kelime yazmadım bloga. Sadece takip ettim, oynanan tiyatronun sonunu nasıl bağlayacaklarını merak ediyordum çünkü. Sürpriz bir son bekliyordum ama sonu klişe bitti. Fenerbahçeli Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı çok sevdiği takımına ceza veremedi. Sahibi olduğu hastanenin sponsorluğunu yaptığı biricik kulübüne kıyamadı. Kanun, talimatname - her ne ise bunu düzenleyen - gayet açık olmasına rağmen, etik kurulu "kurulumuz bazı inceleme ve değerlendirmeler sonunda kanaat oluşturmaya yeticek düzeyde kanıt bulunan bazı müsabakalardaki eylemlerin spor kulüpleri bakımından şike , şikeye teşebbüs, teşvik primi veya teşvik pirimine teşebbüs oluşturduğu kanaatine ulaşmış" şeklinde görüş bildirmesine rağmen olaya karışan takımlara hak ettikleri cezaları ver-e-medi. Kısacası YEMEDİ...

Bu sahnelenen kötü komediyi seyrettikten sonra, ben artık Türkiye'de futbol seyretmeme kararı aldım. Ne maça giderim, ne televizyondan seyrederim ne de medyadan takip ederim. Sonucu belli, kurgulanmış bir senaryoyu izlemek istemiyorum artık. Kendi sporum olan basketbola daha fazla ilgi gösteririm böylece. O taraf da çok temiz değil ama bu kadar pisliğe bulanmış olduğunu sanmıyorum.

Bu blogda da bundan sonra havadan sudan bahsederim artık. Basketbol yazılarım Boyalı Alan'da devam edecek zaten.

Şimdilik buraya kadar...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails