Ligin şu yeni ismine ısınamadım bir türlü. Her ne kadar küçüklüğümüzde bahis adına tek oyun Spor Toto'yu çok oynamışsak da, demode ve bayağı durdu süper ligin önünde. Bu sponsorluk işleri de bir tuhaf zaten. Turkcell'in sponsorluklardan elini eteğini çekmesi ile
"Süper" ligimizin 9 takımı ilk maçlara göğüs reklamsız çıktı. %50 yapar bu. Marka değeri geyiklerinin döndüğü günlerde komik mi ironik mi bilemedim. Herkesin dilinde bi marka değeri sakızı, sündürüp duruyorlar. Süper Ligin yayın hakkı bilmem kaç milyon dolara ihale edilmiş (bu kısım , Galatasaray Sözlük yazarı bunu yazan tosun'un ilgi alanında, ben rakamlara çok takılmıyorum. elitim ne de olsa:)). Kulüplerin kasalarına bilmem ne kadar fazla para girecekmiş. Züğürt tesellisinden başka bir şey değil bu. Bu sene ilk defa bütün maçlar televizyondan naklen yayınlanıyor. Yani reklam verenler için bulunmaz fırsat aslında. Kulüpler reklam için istedikleri fiyatı indirmelerine rağmen ilk maçlara yarısı reklamsız çıktı. Bu mudur bu ligin marka değeri? Reklam vermeye değer görülmeyen bir lig. Şampiyonunun bile reklam alamadığı bir ligin marka değerinden bahsetmesin kimse. Çünkü yok öyle bir değer.
Ekleme: Göğüs reklamı olmayan takımları da yazalım bari, kafalarda soru işareti kalmasın.
Ankaragücü
Bucaspor
Bursaspor
Gaziantepspor
Gençlerbirliği
İstanbul Büyükşehir Belediyespor
Kasımpaşaspor
Kayserispor
Sivasspor
0 yorum:
Yorum Gönder