Sayfalar

2011 - 2012 Sezonu Futbol Formaları


Adidas ile olan mevcut forma sponsorluğunun iptal edilip Nike ile anlaşıldığını duyduğumda oldukça sevinmiştim. Gündelik hayatımda da Nike'ı Adidas'tan daha çok severim. Özellikle basketbol ürünlerinde Nike'ın ezici bir üstünlüğü vardır. Futbol çok oynamadığım için futbol ürünlerindeki durumlarını karşılaştırma şansım yok. Ama kafamdaki Nike imajı halı saha ayakkabısı alırken de beni otomatikman Nike mağazasına götürürdü.

Adidas formalardaki genel hoşnutsuzluktan sonra Nike'ın ilaç gibi geleceğini beklerken, dün yapılan lansmanda dağ fare doğurdu resmen. Aylardır süren heyecanlı bekleyişten sonra ortaya çıkan formalar resmen hayal kırıklığı yarattı bende. Sirkeci'de herhangi bir forma yapan dükkana gidip yaptırılsa anca bu kadar olurdu sanki. Tek tek bakarsak:

Parçalı Forma:
Adidas'ın parçalısını beğenmeyenin bunu hiç beğenmemesi lazım. Bu arada parçalıdaki renk yerleşimi konusunu da hiç anlamadığımı belirtmek isterim. Kırmızısı sağda olsa ne solda olsa ne. O da parçalı diğeri de. Gerçek parçalı değilmiş de bilmem neymiş. Bir de tam parçalı yarım parçalı hikayesi var ki ona hiç girmiyorum. Elimdeki parçalıdan bir üstün ya da değişik yönü olmadığı için alıp giymeyi de düşünmüyorum. Tabi bütün bu yazdıklarımın kumaş kalitesi vs. gibi detaylardan bağımsız, sadece görüntü ile alakalı olduğunu da hatırlatmak isterim. Adidas'ın Clima Cool'undan sonra Nike'ın DriFit'i nasıl olacak onu futbolculara sormak lazım.







Sarı Forma:
Yıllardır giyilmeyen bir forma sarı forma. Ben şahsen yokluğunu hissetmedim. Çünkü taraftar olarak alıp giyeceğim bir forma değil. Kotun üstüne giyince oluşacak kombinasyon kimsenin hoşuna gitmeyecektir. Bundan önce giyilen, Manchester destanının yazıldığı sarı formanın rengi çok kötü bir sarıydı, bu sarı ton olarak ondan güzel. Yakası V yaka olabilirmiş, Swoosh'un sarı olması güzel bir detay, Parçalı'daki siyah Swoosh hiç hoş görünmüyor keza. Kot ile giyilememesi nedeniyle bu formayı da almayı düşünmüyorum. İkide sıfır...








Siyah Forma:
Üç forma, üçünün de yakası farklı şekilde. Bu forma da polo yaka. Taraftar alsın t-shirt diye giysin diye çıkarılmış gibi duruyor. Fiyatı da, 99 Liralık Parçalı'nın yanında 64 Lira. Formaya çok benzemiyor. Daha çok teknik ekibin giydiği t-shirtlere benziyor. Üç forma içinde en kötüsü bence. Bunu da almam, üçte sıfır. Bloglarda geçen Elit kategori geyiğine önümüzdeki sezon geçilecekse eğer, bu sezonu eski formalarla geçirmek en iyisi olacak benim için. Seneye daha güzel formalar çıkmazsa Nike'ın benim gözümdeki imajı ciddi bir yara alacak. Tabi kim sikler senin gözünü diyebilirsiniz. Demeyin yine de, ayıp...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails