Sayfalar

Necati Ateş Transferi



Şike mevzularından dolayı futboldan soğudum, maçları seyrediyorum ama ne gol olduğunda bir sevinç gösterisinde bulunuyorum ne de kazanılan maçlardan sonra bir sevinç duyuyorum. Maçlara bile gitmez oldum, bizi bu hale düşürenler utansın. Artık başka söylenecek bir şey kalmadı.

Bu kadar olumsuzluğun arasında tebessüm etmeme neden olan gelişmedir Necati Ateş transferi. Hakan Şükür ve Ümit Karan ile tamamen yerli oyunculardan kurulu forvet hattının sahalardaki son neferi. 5 - 1'lik Fenerbahçe kupa maçı benim Necati ile ilgili aklımdaki en son anı. Ondan sonra İspanyalara kadar uzanıp tutunamayıp geri dönüş ve son yıllarda çok da kötü olmayan bir Antalya macerası.

Sevdiğim golcülerdendir Necati, Ümit Karan kadar olmasa da jeneriklik gollerin adamıdır. Yaşı ilerlemiş olsa da yerli piyasadan şu anda alınabilecek en iyi alternatifti. Yaşı genç Sercan'ı da görüyoruz, Sercan'a da bir mesajdır bu.

Necati aslında kendi için avantajlı bir ortamda katıldı takıma. Baros'un sakatlıktan kurtulmasına sevinemeden Antalyaspor maçında gördüğü saçma sapan kırmızı kart ile temiz 2 hafta olmayacak olması, Sercan'ın da hâlâ takıma adaptasyon sağlayamamış olması Necati'nin gelir gelmez forma bulma ihtimalini güçlendiren faktörler. Bu fırsatı da iyi değerlendireceğini düşünüyorum açıkçası.

Önümüzdeki haftalarda Elmander - Necati ikilisini daha çok izleyecek gibiyiz. Olası iyi performansı Baros ve Sercan'ın da kendilerine çeki düzen vermelerine yol açacaktır. Forvet kalitesini her anlamda yükselten bir takviye, hayırlı olsun inşallah.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails